miercuri, 30 decembrie 2009

Ornament de craciun

Mi-a venit o idee de ornament de Craciun. Cam tarziu dar tot l-am pus in brad.
Dupa cum va spuneam in urma cu ceva timp am renovat baia si mi-au ramas cateva rosturi de pun intre gresie sau faianta asa ca am zis ca sa le gasesc o intrebuintare. Sa vedeti ce a iesit.
Materiale folosite:
-rosturi albe pentru faianta sau gresie;
-sarmulita care se modeleaza usor(eu am folosit sarmulita care tine papusa in cutie - este invelita in tubusor de plastic si este foarte maleabila), cred ca se poate folosi si ata;
-snur auriu(as fi preferat argintiu dar...).



2 comentarii:

  1. esti foarte inventiva. gasesti intrebuintare la orice, am vazut si celelalte ornamente de Craciun si toate sunt realizate din materiale simple, la indemana. felicitari! roxana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam. Imi mai veneau mie niste idei dar a trecut momentul cu ornamentele.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin