luni, 18 ianuarie 2010

Leapsa "Ai carte, ai parte"

Leapsa de la Maria
1.Cand cititi, pentru a marca locul unde ati ramas cu lectura , folositi semne de carte sau indoiti pagina?!

Semn de carte.

2.Ati primit , in ultimul timp o carte drept cadou si , daca da , care a fost aceasta?

Am primit dar cu foarte mult timp in urma.
3.Cititi in baie?
Nu.
4.V-ati gandit vreodata sa scrieti o carte si , daca da , care ar fi fost aceasta?
Cand eram copil scriam poezii acum as putea sa scriu memorii, insemnari...
5. Ce credeti despre colectiile de carte de la noi??
Daca este vorba de cele de la Adevarul si Jurnalul National, parerea mea este ca au avut o initiativa extraordinar de buna. Cumpar colectiile pentru copii si sincer am gasit o carte de povesti identica in librarie si era 35lei. Am ramas cu gura cascata.

6.Care este cartea preferata?

Imi place Camil Petrescu si Dostoevski.
7. Va place sa recititi unele carti si care ar fi acestea?

Ma plictisesc de obicei extrem de repede asa ca evit sa fac acst lucru.

8. Ce parere ati avea despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciati si ce le-ati spune?

Cred ca oricui i-ar face placere sa se intalneasca cu autorul (autorii) preferati. Eu una nu stiu ce asi putea sa le spun.

9. Va place sa discutati despre ceea ce cititi si cu cine?

Da, cu prietena mea Roxana, dar nu neaparat.

10. Care sunt motivele care va determina sa alegeti o carte pe care sa o citit?

Autorul, titlul, cuprins, etc.

11. Care credeti ca este o lectura "obligatorie" , o carte pe care cineva trebuie sa o citeasca?

Hai sa nu fiu originala: "Codul bunelor maniere", dar cu siguranta sunt multe carti de capatai numai ca sunt lipsita de inspiratie la momentul acesta.

12.Care este locul preferat pentru lectura?

In pat sau pe fotoliu.

13. Cand cititi ascultati muzica sau lecturati in liniste?

Prefer linistea.

14.Vi s-a intamplat sa cititi carti in format electronic?

Da, dar este foarte incomod. Prefer sa le scot la imprimanta.

15.Cititi numai carti cumparate sau si pe cele care sunt imprumutate?

Nu fac diferente.

16.O carte este pentru mine.....Cum ati descrie o carte?

Cum spunea cineva "o fereastra in zid".


Leapsa merge mai departe la Elite, Cora, Ica

4 comentarii:

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin